koronavírus intézkedés

Koronavírus járvány miatt megváltozott ügymenettel és fokozott óvintézkedések bevezetésével folytatjuk a munkát, mellyel kapcsolatban a Stoking Trade Kft. az alábbi közleményt fogalmazza meg.

Kedves kollegák és üzleti partnerek!

A koronavírus járvány már világméretűvé vált és hazánkban is teljesen szétterjedt. Az elmúlt napokban folyamatosan nyomon követtük a járvány alakulását és a válság kezelésére létrehozott, Operatív Törzs intézkedéseit illetve a nemzetközi reakciókat, melyek nyomán a mai napon 2020.03.16. –án a vállalat vezetése úgy döntött, hogy eleget téve az Operatív Törzs felhívásainak és útmutatásainak, valamint figyelembe véve a nemzetközi szinten kialakuló irányokat a járvány terjedésének lassítására, olyan intézkedéseket foganatosít, mellyel mi is igyekszünk hozzájárulni a kialakult helyzet megoldásához és felelős magatartással dolgozóink és üzleti partnereink valamint családtagjaik és a közösség védelméhez. Ezen céloktól vezérelve a Stoking Trade Kft. a mai naptól az alábbi intézkedéseket léptette életbe.

  1. A telephelyünk és az irodánk a krízis lezárásáig zárva tart az üzleti partnereink előtt. Ez idő alatt nem fogadunk üzleti partnereket személyesen és nem kezdeményezünk üzleti találkozót más helyszíneken sem. Természtesen az ügymenet zavartalan fenntartását igyekszünk biztosítani, így telefonon, e-mailben vagy más digitális csatornákon is elérhetőek leszünk és folytatjuk a munkát.
  2. A szállítóink és a futárcégek által kiszállított rendeléseket is igyekszünk a lehető legkevesebb személyes kontaktus mellett kezelni, így megkérjük üzleti partnereink, hogy a kiszállításokat megelőzően az eddigiektől még pontosabban határolják be a szállítás várható idejét és működjenek együtt kollegáinkkal, hogy a lehető legyorsabban és legkevesebb személyes érintkezéssel tudjuk a hozzánk érkező árukat kezelni.
  3. Minden munkaterületen ahol dolgozunk, igyekszünk csökkenteni a személyes érintkezést más cégek munkavállalóival és munkatársainkat folyamatosan tájékoztatjuk a szükséges higiéniai eljárásokról illetve biztosítjuk számukra az ezek betartásához szükséges feltételeket.
  4. A cég irodájában és telephelyén fokozott higiéniai intézkedéseket, folyamatos fertőtlenítést és a helyzet kezelésére szolgáló egyéb korlátozásokat vezetünk be, melyek elsősorban a személyes kontaktok minimalizálását célozzák.
  5. Építésvezető kollegáink folyamatosan figyelemmel kísérik a fizikaiállomány egészségi állapotát és a legkisebb gyanú vagy panasz esetén intézkedünk az érintett kollegák orvosi kezelésével kapcsolatban.
  6. Az irodai dolgozóknál elkészítettük a távmunkavégzés lehetőségeinek bevezetésére irányuló akciótervet és amint ez indokolttá válik, azonnal elrendeljük az iroda kiürítését és a munkát home-office ból folytatjuk tovább. Amenyiben ez bekövetkezik, abban az esetben is biztosítjuk az állandó ügyeleti rendet a telephelyen.
  7. Igyekszünk mind a belső mind a külső kommunikációt digitális platformokra terelni és minimalizálni a személyes kontaktusokat, mind a kollegák mind az üzleti partnerek között.
  8. Kiemelt figyelmet fordítunk a 60 év fölötti munkavállalókra és a nálunk dolgozó kisgyermekes édesanyákra. Első körben ők kezdenek távmunkában dolgozni.
  9. Mind a fizikai állományt (az építésvezetőkön keresztül), mind az irodai dolgozókat folyamatosan tájékoztatja a management a várható változásokról és egy kollegánk folyamatosan informálódik az egészségügyi kockázatkról és nyomon követi a járvány alakulását.
  10. Célunk, hogy átvészeljük ezt a nehéz időszakot és felelős és tudatos magatartással megóvjuk egymást és példát mutassunk a környezetünk számára.
  11. Cégünk dolgozóinak igyekszünk biztosítani a folyamatos munkavégzést és üzleti partnereinknek a folyamatos kiszolgálást de ha a helyzet szükségessé teszi azonnali döntést hozunk a folyamatban lévő munkák megállításáról. Ebben az esetben bízunk abban, hogy minimális üzemszüneti idővel át tudjuk majd hidalni ezt a válsághelyzetet és közben sem kollegáink sem üzleti partnereink érdekei, jelentősebben nem sérülnek majd, illetve a helyzet rendeződése után tovább folytathatjuk azt a hosszútávú és ígéretes munkát, amelyet elkezdtünk.

    Mindenkinek köszönjük a megértést és az együttműködést.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük